Vše o nákupu
Způsob platby
Za nákup můžete zaplatit online přes platební bránu, nebo převodem.
Pokud se platba přes platební bránu nepodařila, můžete to zkusit znovu kliknutím na odkaz, který vám přijde společně s potvrzením objednávky do e-mailu. Platnost odkazu je 24 hodin.
Převodem můžete zaplatit pět dní po vytvoření objednávky. Pak se objednávka stornuje, abychom zboží uvolnili pro další zájemce. Společně s potvrzením objednávky vám do e-mailu dorazí platební údaje. Využít můžete také QR kód.
Platba na pobočce při osobním odběru není možná.
Způsob dopravy
Zboží si můžete vyzvednout na pobočce MOOD Yoga Holešovice, a to v otvírací době. Adresu pobočky a otvírací dobu najdete zde.
Osobní odběry v MOOD Yoga Karlín bohužel nejsou možné, sklad e-shopu se nachází v Holešovicích.
Zvolit můžete také doručení Zásilkovnou, a to do výdejny nebo výdejního boxu.
Pokud vám dorazilo zboží v poškozeném obalu, zásilku nepřebírejte a reklamujte přímo u dopravce.
Pokud jste až při rozbalení zásilky zjistili, že je zboží poškozené, reklamujte zásilku do 48 hodin od jejího převzetí u dopravce.
Zrušení objednávky
Zdarma můžete zrušit objednávku do okamžiku, než ji předáme dopravci. O tom, že už o objednávku nemáte zájem, nám prosím dejte vědět na email info@moodshop.cz.
Vrácení zboží
Ze zákona můžete zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. V tom případě nám dejte vědět na info@moodshop.cz a zboží pošlete zpět na adresu, kterou najdete zde, nebo ho můžete donést osobně v otvírací době na pobočku MOOD Yoga Holešovice. Zboží neposílejte ani nenoste před tím, než vám potvrdíme, že jsme informaci přijali.
Pokud chcete vrátit spotřební zboží, tedy např. čaje, aromatické olejíčky, potravinové doplňky apod., pak musí být nepoškozené, nepoužité a v neporušeném originálním balení.
Zboží nelze vrátit v následujících případech:
- pokud je vráceno poškozené, použité nebo nekompletní;
- bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu;
- podléhá rychlé zkáze
- bylo po dodání nenávratně smícháno s jiným zbožím;
- bylo dodáno v zapečetěném obalu, které kupující z obalu vyndal a z hygienických důvodů ho není možné vrátit.
Peníze za vrácené zboží vám pošleme zpět do 14 dnů od jeho vrácení, a to stejným způsobem, jakým jste za něj zaplatili (převodem na účet nebo na platební kartu).
Reklamace zboží
Zboží můžete reklamovat ve lhůtě dvou let od jeho dodání. V takovém případě se nám prosím ozvěte na info@moodshop.cz a reklamaci s vámi vyřešíme.